گروه اجتماعی: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بیان اینکه عملکرد پلیس آگاهی در 7 ماهه امسال، با توجه به آمار کشفیات جرایم خشن رضایت‌بخش بوده است

کم بودن حاشیه عملکرد پلیس آگاهی در افکار عمومی و مطبوعات را نشان‌دهنده رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس آگاهی دانست سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس شاخص‌های عملکردی پلیس آگاهی، تهران با توجه به گستردگی و میزان جمعیت شناور به اکثریت شاخص‌های استانداردی که از سوی ناجا تعیین شده است، دسترسی پیدا کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه از کشف 90 درصدی جرایم رایانه‌ای پایتخت در 7‌ ماهه امسال خبر داد وبا اشاره به تصویب لایحه جرایم رایانه‌ای در مجلس، تصریح کرد: با تصویب این لایحه، برخورد با جرایم رایانه‌ای قانونمند خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، کشف جرایم خشن، کنترل و دستگیری مجرمان رها شده، در مرخصی و غیبت از زندان را از جمله اولویت‌های برنامه پلیس آگاهی تهران در سال‌جاری ‌عنوان کرد و ادامه داد: هم‌اکنون کنترل و دستگیری مجرمان با فعال شدن ستاد کنترل مجرمان به ریاست دادستان تهران در حال انجام است.

او افزود: فعال کردن ستاد مبارزه با جرایم خاص و باندی که اقداماتشان سبب جریحه‌دار شدن عفت عمومی و جامعه می‌شود، همچنین کم کردن فاصله زمانی کشف تا وقوع به‌منظور ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان از دیگر اهداف پلیس آگاهی تهران است

کد خبر 71234

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز